Panaszkezelés
Kedves ügyfelünk!
Felnőttképző intézményünknek fontos az ÖN véleménye, fejlesztő-javító ötlete. Ezért célunk, hogy ügyfeleink bevonásával tovább fejlődhessünk, így a legmagasabb szintű szolgáltatást és a maximális partneri elégedettséget érhessük el.
Figyelmet fordítunk ügyfeleink elégedettségére és esetleges panaszaik kezelésére.
A panaszkezelés folyamata: ügyfeleink szóban és írásban (e-mail, levél) észrevételeket, panaszokat tehetnek. A szóban beérkezett és azonnal rendezett panaszokat nem rögzítjük írásban. Viszont, ha a panasz rendezése azonnal nem oldható meg, akkor írásban rögzítjük, majd az érintettekkel együttműködve helyesbítő tevékenységet folytatunk le.
A panasszal kapcsolatos intézkedéseket rögzítjük, a panaszos ügyfelet értesítjük az intézkedésről. A beérkezett panaszokat évente áttekintjük, eredményét felhasználjuk tevékenységünk fejlesztésében.
Amennyiben Önnek észrevétele van szolgáltatásunk minőségével kapcsolatban, kérem, haladéktalanul jelezze azt irodánk felé, hogy a lehető legrövidebb időn belül megoldást találjunk és bizalmát visszanyerve folytathassuk közös munkánkat.
Elérhetőségeink:
Postai: 4400 Nyíregyháza, Nyírfa u.17.
Telefon: 06-42/406-968
E-mail: info[kukac]pcschool.hu
Személyes vagy telefonos ügyintézés munkanapokon 08:00–16:00 óra között.